close

Without you - Air Supply

 

      

                             三毛 一生情癡恨幾許     三毛不屬於那種漂亮女人.可是她很動人

No, I can't forget this evening


我無法忘記今晚

Oh, your face as you were leaving
當你離去時的臉龐

But I guess that's just the way the story goes
但我想那就是故事的結局

You always smile
你一直保持著笑容

But in your eyes your sorrow show
 
但眼裡卻流露著哀傷

Yes, it shows
沒錯,那是哀傷
                        

No, I can't forget tomorrow
 
我無法忘記明日

When I think of all my sorrow
當我想到自己的哀愁

When I had you therebut then I let you go
我擁有了你卻又讓你溜走

And now it's only fair that I should let you know
現在我只想讓你知

What you should know
一些你該知道的事

I can't live, if living is without you
我活不下去,如果生命中失去了你

I can't live, I can't give anymore
我活不下去,我再也無法付出

I can't live, if living is without you
我活不下去,如果生命中沒有

I can't live, I can't give anymore 
我活不下去,我再也無法付出

 

 

青年時期的三毛,在旅途中的回首

感謝框架分享_黑嘉麗      畫畫相片_ 瞇瞇

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Elizabeth 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()